vrijdag 18 januari 2008

Laatste werkdag!!!

Het is zover, mijn laatste werkdag is nu werkelijkheid. Met weemoed zit ik hier in mijn kamer dit bericht te schrijven. Wat een lieve, warme, hartelijke, betrokken mensen heb ik hier leren kennen. Stuk voor stuk unieke personen met unieke karakters. Samen zorgen voor een fijne werksfeer, samen zorgen voor een mooi resultaat en vooral samen aan de koffietafel tompoucen van Michel eten. Het geweldige uitzicht(op dit moment een kale boom), de ABN tegenover mij, al het verkeer wat elke dag weer langsraast, mijn mooie plant in mijn kantoor. Ik zal het missen.
Wat ben ik blij met deze ervaring in mijn rugzak. Toen ik hier ruim 5 jaar geleden binnenkwam had ik er geen idee van dat ik zo veel zou leren hier. Een bank waar een directielid, gewoon bij je op de koffie komt, aan wie je een mail kunt sturen die gewoon door hemzelf beantwoord wordt. Ik hoop van harte dat iedereen die blijft werken bij SNS zich beseft hoe bijzonder dit is en ook blijft bijdragen aan deze sfeer. Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de fijne tijd die ik mede door al mijn collega's bij de SNS Bank heb gehad! SNS RULES!!!!!!!

Geen opmerkingen: