zaterdag 7 februari 2009

Vorst

Het is hier op dit moment een graad of 8 onder nul en windstil. Dat zorgt voor mooie plaatjes tijdens het wandelen, vind ik.


Max is ook weer aan het scharrelen geweest en vond het leuk om even te poseren met zijn trofee.


's-Middags zijn we in de buurt van Holkestad (45 min. rijden van Helnessund) naar Markvatnet gelopen, een erg leuke wandeling waarbij we op het Markvatnet over spiegelijs gelopen hebben

en waar we ook nog ons dagelijkse portie zeearend genoten hebben, altijd weer verbazingwekkend om deze grote vogels zo rustig en beheerst te zien zweven op de thermiek.

Daarna nog even gezellig een Senseo gedronken bij de dierenarts, die getrouwd is met een Nederlandse en in Bogen woont een plaatsje tussen holkestad en Helnessund. daar hebben we gelijk Max zijn paspoort gekregen, wat hij nodig heeft om de grens te passeren en in Nederland vakantie te kunnen vieren.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi allemaal
Ik had al gezien dat het koud was geworden, de temperatuur van Bodo komt automatisch op mijn computer. Heeft Joel voor mij gedaan. Alles ziet er prachtig uit en volgens mij is Max weer gegroeid. We wachten op jullie komst.
Veel liefs greet