donderdag 18 maart 2010

Een gewone dag


Het ochtendgloren
Het stopt hier niet meer met sneeuwen, en inmiddels lopen we tot over de knieën in de sneeuw (buiten de paden). En de kippen...voor hun is er helemaal geen doorkomen meer aan.
Max op snelheid, nadat hij dinsdag de hele dag versuft van de narcose is geweest. Er zijn röntgenfoto's van zijn heupen en ellebogen gemaakt. Dit wordt altijd gedaan bij grote honden als ze 2 jaar zijn geworden, in de foklijn van Max komen geen heup en elleboog afwijkingen voor dus... vingers gekruist dat dat voor Max ook geldt
Vandaag zat hij gelukkig weer op zijn normale energieniveau en was weer lekker aan het dollen en rennen in de sneeuw
Uh...normale energieniveau...
Dagelijkse wandeling, lekker ploeteren door de sneeuw
Gelukkig wordt de oprit sneeuwvrij gehouden door een buurman die in deze periode zeer regelmatig in zijn tractor stapt om ons en onze buren een sneeuwvrij naar de openbare weg te laten komen. De openbare weg wordt door sneeuwschuivers van de gemeente vrij gehouden maar een privéweg is natuurlijk eigen verantwoordelijkheid

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo allemaal
Ik kan weer reageren, wat een sneeuw daar is het beetje wat deze winter bij ons is gevallen niets bij. Ik ga nu alles lezen wat ik tot nu toe gemist heb.
veel liefs greet

Anoniem zei

Ja, wij mopperden dat we zoveel last van de sneeuw en vorst hadden. Ik durf niets meer te zeggen. Ik zit nog even te denken over het verjaarscadeau van Max. Het staat hem wel leuk hoor!!! Maar hadden jullie niet beter een ezel kunnen nemen? Die kan nog meer meesjouwen. Is er al een uitslag van de foto's?
P.S. Mooie foto's!!!!
Groeten,
Janny