zaterdag 28 februari 2009

Robin's 1ste rijles

Gisteren was ik aan het skiën samen met papa, mama en Max. Ik vond het erg leuk om te skiën en het was erg mooi weer.

I går vær jeg, pappa, mamma og max på ski. jeg syntes at det var veldig artig og gå på ski og det var veldig fint vær.

Toen we naar huis reden zei papa ineens dat ik auto mocht rijden. Dit was natuurlijk een aangename verrassing.

Når vi kjørt hjemm sa pappa plutselig at jeg kun kjør litt i bilen. det var selvfølgelig en hyggelig overraskelse.

Mama raakte flink in paniek toen ze zelf helemaal geen controle meer had. Maar eigenlijk ging het gewoon allemaal goed.

Mamma fikk panikk når hun ikke hadd kontrol lenger, men egenlig gikk det bare bra.

Ik vond het in ieder geval erg leuk en spannend. Binnenkort ga ik een basiscursus verkeer doen, en dan mag ik na mijn 16de verjaardag officieel proefrijden onder begeleiding van een volwassene.

Jeg syntes i hvertfall at det var artig og spennende. snart skal jeg ta trafikal grunnkursen og då kan e officiel øvelseskjør når jeg har fylt 16.


P.S. Ik heb deze niet in de prak gereden maar zoals jullie wel zullen begrijpen is dat mijn pappie geweest. hihi

P.S. Jeg har ikke krasjet den her bilen det va han pappa.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo robin dat ziet er stoer uit zeg, wat leuk dat je al zo snel les mag nemen.volgens mij gaat het je wel snel lukken hoor,dit is al vast het begin.liefs oma

Anoniem zei

Wim keek verbaasd naar je 1e foto hahaha, maar succes met je rijlessen!
groetjes van Wim ( en Erica)