dinsdag 3 maart 2009

Max is 1 jaar!!!


Vandaag is het feest! Max is 1 jaar geworden.
Dat moet natuurlijk gevierd worden met een heerlijke verjaardagstaart.

I dag er det fest! Max fyllet ett år. Det må selvfølgelig feires med ei stor kake.


Max was blij verrast met de taart en heeft er wel een half uur over gedaan om alles op te eten.
En nu maar hopen dat hij niet aan de diarree gaat...Maar gelukkig voor mij heeft Hans morgenvroeg hondenuitlaatdienst dus ik heb nergens last van!

Max var glad og overrasket. Det tok mer en enn halv timer for Max å spise alt.
Nå må vi bare håpe at han ikke skal ha diaré....Men heldigvis har Hans hundevakt i morgen tidelig så det går bare godt for meg i hvert fall!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo allemaal,
gefeliciteerd met de eerste verjaardag van max.wat een reuze taart en zo te zien vind max hem ook wel heel lekker,geeft max nog een hondenpartij voor zijn vrienden die lusten vast ook wel taart.een stevige poot van googy en een knuffel van jan en miep.

Anoniem zei

hoi max
van harte gefeliciteerd, ik zet je op de kalander dan krijg je volgend jaar een kaartje op je verjaardag. Ook je huisgenoten gefeliciteerd.
Nou Robin je mag in noorwegen sneller beginnen met autorijden dan hier je boft maar.
Veel liefs greet

Anoniem zei

dagje te laat, maar gister werkte mijn internet niet helemaal mee!

Hieperdepiep Hoera! Breng mijn felicitaties over naar de jarige en mocht er een stukje taart over zijn dan kan dat misschien voor me bewaard worden in de vriezer!!!!

Liefs Nadia (en Ben en Emma)

Dennis en Martijn zei

he Niek, jeetje al weer 1 jaar! Wat vliegt de tijd toch! En over tijd gesproken, voor ons vliegt het ook want wij hebben nog slechts 23 dagen te gaan...maar het is ook wel genoeg geweest hoor! Feliciteer Max van ons en als er taart in de vriezer zit stuur ik Rubi wel even lang hihi XXX D & P