maandag 26 november 2007

Oude en nieuwe woning


Ik heb net gebeld met de makelaar in Nederland. Komende donderdag zijn de eerste bezichtingen van ons huis. Er zijn gelijk al 5! bezoeken en op vrijdag komen waarschijnlijk nog meer potentiële kopers langs. Dat loopt voorspoedig! Gelukkig maar want ik heb net wat data op een rijtje gezet en toen bleek dat er inderdaad snelheid gewenst is. Zoals het er nu uitziet zou de overdracht uiterlijk 30 januari moeten plaatsvinden. We willen graag met de auto naar onze nieuwe woonplaats toe en dat duurt zeker drie dagen dus ons vertrekt zal ook rond de dertigste zijn.

Ik ben inmiddels bezig met plannen maken voor een afscheidsfeestje. Heel belangrijk want ik wil graag iedereen uitgebreid gedag zeggen! De eerste aanvragen voor een verblijf in Steigen in de zomer van 2008 stromen gelukkig al binnen. Dat wordt dus zorgen voor een huis met ruime tuin, zodat we die als camping kunnen gaan gebruiken. Over huizen gesproken. Ik heb net even met Per in Noorwegen gebeld. Hij is onze steun en toeverlaat in Steigen. We hebben hem verantwoordelijk gemaakt voor het vinden van een geschikt huis voor ons. Een taak die hij vol overgave aan het uitvoeren is dus we verwachten eind deze week wat meer te horen over ons toekomstig adres. In dit bericht zie je alvast twee foto's van een woning die misschien in aanmerking komt, maar......dat kan nog veranderen.....

1 opmerking:

Anoniem zei

ziet er allemaal erg mooi uit maar ik ga jullie ontzettend missen hoor
liefs jacqueline