zondag 1 november 2009

Update

Hoi! Inmiddels al weer twee weken geleden dat we geschreven hebben. Hoewel het leven grotendeels zijn normale gangetje gaat heb ik toch wel wat leuke dingen te melden.

Ten eerste heb ik gelukkig weer een baan kunnen vinden. Mijn contract liep eigenlijk af per 31 december, maar per 1 december heb ik al een nieuwe baan. Ik kan aan het werk met de boekhouding en administratie van het bedrijf Steigen Sjømat. Een bedrijf dat zich bezig houdt met het slachten en verkopen van vis. Dus na kennis te hebben gemaakt met de gezondheidszorg en het gemeentelijk apparaat in Steigen is het nu de beurt aan de visindustrie. Over afwisseling heb ik niet te klagen!

Verder ben ik gisteren terug gekomen van een korte reis naar Oslo. Daar heb ik een seminar bijgewoond over historische toneelstukken. Hier heb ik inspiratie kunnen opdoen en ervaringen kunnen uitwisselen over en voor het Steigen Sagaspill. Donderdagavond aangekomen in Oslo en zaterdagmiddag om 13.00 met het laatste vliegtuig van die dag weer noordwaarts gevlogen.Een korte maar leuke onderbreking. De foto is gemaakt op het dak van het nieuwe operagebouw in Oslo.
Het weer is de afgelopen dagen prima geweest. Zon, rustig weer en rond de nul graden. Vandaag hebben Hans en ik een tocht gemaakt van ongeveer 8 kilometer. Onderweg in het café een kop koffie gedronken en met wat vrienden gebabbeld. Kortom een heerlijke zondagmiddag!

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi,
leuk zo'n dagje oslo hopelijk heb je ook nog iets van oslo kunnen zien. Het is zo'n mooie stad.
Vwwl succwa in je nieuwe baan
liefs greet