zondag 13 december 2009

kerstsfeer

Het is volop kerst bij ons! Afgelopen donderdag zijn Hans en ik naar Bodo gereden omdat de auto naar de service moest op vrijdag. Terwijl de auto verwend werd bij de garage, hebben wij lekker gewinkeld. Vooral het tuincentrum was leuk! En daardoor was gisteren ook weer heel leuk want we hebben de kerstboom opgetuigd en heel veel andere leuke kerstversieringen opgehangen.
Vandaag dus allemaal foto's van de kerstsfeer in ons huis, en dan heb ik me nog ingehouden voor jullie met maar 8 foto's ! Het is nu zelfs zo gezellig in huis dat ik vanochtend niet eens wilde uitslapen omdat ik zo'n zin had om in de huiskamer te zijn
Of kwam het doordat we gisteren de film 2012 hebben gekeken en ik me weer realiseer dat we van elke dag volop moeten genieten omdat je maar nooit weet wanneer de wereld vergaat?
Vanmiddag om 5 uur wordt Lucia in de kerk gevierd. Het is de eerste keer dat ik erheen ga, maar het schijnt heel leuk te zijn. Ongeveer 60 kinderen die kerstliederen gaan zingen voor de volwassen. Lois en ik verheugen ons erop en Robin en Hans niet, hihihi. Robin riep gisteren heel verschrikt uit dat hij in ieder geval niet meegaat naar de kerk!
Komende donderdag 17 december zijn Hans en ik 17 jaar getrouwd, dus reden voor een feestje! We gaan dit jaar met z'n tweeën op "Honeymoon" naar Stockholm. Ik heb Hans verrast en hij was gelukkig heel blij met het aanbod! We verheugen er ons enorm op. Ik heb hoge verwachtingen van de kerstsfeer in Stockholm, volgende week horen jullie of die verwachtingen zijn uitgekomen!
Al met al vliegt de tijd dus voorbij, want als we terug komen van Stockholm is het al bijna kerst en na de kerst krijgen we visite van Nadia, Ben en Emma en dan is je voor je het weet alweer 2010! We zijn aan het duimen voor een dik pak sneeuw voor emma en heel veel noorderlicht voor Nadia en Ben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi allemaal
Nu het is inderdaad al een kersthuis bij jullie, gezellig hoor en als er dan nog sneeuw valt is het helemaal echt.
Leuk hoor jullie reis naar stockholm geniet er van
liefs greet

Anoniem zei

Oeps...beetje te laat,
maar daarom niet minder gemeend:
***Van Harte Gefeliciteerd***
met jullie 17 jarige trouwdag!!!
Super!
We hopen natuurlijk dat jullie
ook nog eens een vijftigjarig
huwelijksfeest zullen vieren hahaha.
Lieve groetjes van ons
en een rooie harige poot van Abby
en een stor klem fra meg.
Froukje.