woensdag 9 februari 2011

Keuzes

Vandaag ben ik thuis omdat ik vanmiddag naar school ga. In zo'n groot huis als wij hebben is er altijd wel een schoonmaakklus en ik zit me net te bedenken of ik nu eerst de badkamer ga soppen of toch maar eerst met Max naar buiten ga.

Ik kijk door het raam naar buiten en zie het volgende gebeuren. Mooi weer achter het huis...
Een heel donkere wolk voor het huis, die al het mooie weer opzijschuift...
Nog meer onheilspellend weer...
En dan...de sneeuwbui!
Dat word dus helaas eerst de badkamer schoonmaken...Max is errug teleugesteld want hem maakt het helemaal niets uit hoe het weer is, als hij maar buiten kan zijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi
je hebt wel prachtige foto's gemaakt en max komt heus wel buiten hoor.
De fam. zal blij zijn met zo'n schone badkamer.
doei greet