zaterdag 18 oktober 2008

Vervolg op blanding/DM deel 2

Eerst een paar foto's die ik vanmorgen gemaakt heb toen ik opstond en naar buiten keek, eigenlijk ook een vervolg op mijn berichtje van een paar weken geleden over de eerste sneeuw van dit jaar.


Vannacht is er wat bij gevallen en is de sneeuwgrens wat opgeschoven naar beneden. Ook een foto van vanmiddag met een lekker zonnetje erbij want na alle regen en wind van de afgelopen tijd is het vandaag erg lekker weer.


En dan nu DM deel 2
Nadat Nicolette gisteren zo "gezellig" had staan kletsen met de man van het huis hiernaast, dacht ik, dat kan ik ook en natuurlijk beter. Jullie raden het al...gelukt. Ik kreeg een inkopper aangereikt toen ik hem, DM, vanmorgen, nadat ik Max had uitgelaten en Nicolette nog op haar "fantastische Auping" als een prinsesje lag te slapen (ik vraag me wel af waar ze van lag te dromen?) zag staan bij zijn busje, met een hengel. Ik vraag hem gelijk of hij vandaag op fisketur (de inkopper) gaat. Uiteraard gaat hij dat. Nog even gezellig staan kletsen, waarbij we tussen neus en lippen door het nog even over Niek haar werkelijke leeftijd gehad hebben!
Met als resultaat van dit alles dat er net 3 overheerlijke dagverse Kabeljauw afgeleverd worden. Ik heb DM natuurlijk wel op de koffie gevraagd, maar hij ging zijn kabeljauw, 18 stuks in 4 uur en dat met een hengel, schoomaken, lekker koken en opeten samen met zijn (Noorse) vriendin.
Dus Hans heeft met een simpel babbeltje een lekker maaltje gescoord!!!

Oh ja, dit berichtje berust natuurlijk helemaal op de waarheid en is absoluut geen visserslatijn!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo hans de foto's zien er mooi uit en wat jammer dat wij niet van je vis kunnen genieten ik denk dat hij lekker zal hebben gesmaakt maar wie weet als wij weer komen vang jij ze zelf wel veel liefs miep.

Anoniem zei

Hallo luitjes(inderdaad met een aardappel)
Dit is familie! Hier staan wij met mams paps en vrouw. Hond ook zo te ruiken. Wie zijn dat dan wel ? Jarige Hans. Alles wel? Gefeliciteerd met nieuwe huis. Ons te ver weg anders zouden we langs komen! Groetjes aan een ieder van Paps Mams Hans en Ineke.
Doeiiiiiiii.