woensdag 31 december 2008

Oliebollen

Vandaag lang gezocht naar een oliebollenkraam, maar helaas dit soort lekkernijen zijn niet bekend hier boven in Noorwegen. Dus toen zijn we zelf maar gaan bakken, en ik moet zeggen Nicolette en Loïs hebben het fantastisch gedaan. Eerlijk gezegd mis ik de oliebollenkraam helemaal niet. Meestal als je ze koopt zijn ze slap en vettig. Deze oliebollen waren crispy en erg lekker van smaak, zo had ik ze nog niet gegeten.
Ik zal er ook maar even een foto bij doen, altijd leuk voor degene waarbij het water in de mond loopt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi,hoi,
jullie oliebollen zien er prachtig uit. Ik wens jullie een fijne avond en een gelukkig en gezondheid 2009, veel plezier.
Veel liefs greet

Anoniem zei

happy new year en stuur ons ook even zo'n lekkere oliebol.
toedeledoki
groetjes van de kwaakjes

Anoniem zei

hoi reepjes,
zo die zien er goed uit dat word volgend jaar vast een oliebollenkraam voor de deur en dan kunnen de noren genieten hoe lekker dat is.groetjes miep.