vrijdag 10 juli 2009

39 !!!

Na niet te zijn opgegeten door de killersheep uit de film was het om 00.00 uur dan zover. Bovenstaande foto heb ik precies om 00.00 uur genomen. Een voor mij gedenkwaardige overgang naar mijn nieuwe levensjaar. Ik durf eindelijk luid en duidelijk mijn leeftijd op internet te zetten. Het heeft heel wat jaartjes geduurd voordat ik onder ogen kon zien dat ouder worden misschien helemaal niet zo erg is. Ergens knaagt het nog wel een beetje maar het gaat echt al veel beter dan vroeger!
Ik heb gekozen voor worteltaart en ik ben geloof ik de enige die dat heel lekker vind dus dat wordt lekker veel taart eten vandaag! Vanavond staat er een BBQ op het programma. Volgens mij komt onze schoonzoon ook dus dat wordt helemaal gezellig!

1 opmerking:

Johan (ex-sns) van Diest zei

grattis Nicolette på din födelsedag.
Leuk dat blog van jullie en goed om te zien dat het zo goed bevalt daar in het hoge noorden!