woensdag 13 februari 2008

We zijn er nog....

Hei, hei allemaal.

Ik zie dat jullie regelmatig kijken op de site. Ik heb al twee weken niet geschreven omdat we geen internet hebben. Ik zit nu bij het gemeentehuis op de computer. Buiten is een sneeuwstorm. De sneeuw is 1 dag weggeweest, maar nu is hij weer volop terug. Het gaat goed met ons. Als ik wist hoe ik het uitroepteken op dit toetsenbord moest gebruiken stond er achter de vorige zin een uitroepteken. We wonen inmiddels in ons nieuwe huis. De woonkamer is ingericht en ziet er heel gezellig uit. Mijn lang gekoesterde wens om een boekenkast te hebben is eindelijk in vervulling gegaan. In onze woonkamer schittert de billy boekenkast met hoekelement en glazen vitrinedeuren. Ik kan mijn ogen er niet vanaf houden!(uitroepteken gevonden) De kinderen gaan braaf naar school en vinden het nog leuk ook. Hans wordt steeds beter in zijn werk en heeft zijn eerste compliment al te pakken!. Afgelopen zaterdag zijn we op verjaardagsvisite geweest bij een collega van Hans. Dat was heel gezellig en ik heb gelijk kennisgemaakt met een aantal vrouwen uit de omgeving. We zijn bij iedereen heel erg welkom en krijgen regelematig uitnodigingen voor een bakkie koffie. We blijven echter nog even low profile omdat we moe zijn! Het is echt heel vreselijk want we hebben wallen tot op onze ballen! Echt heel erg, maar ja dat komt waarschijnlijk omdat we ongeveer 350 dozen hebben uitgepakt, 8 kasten en 1 ladekast in elkaar hebben gezet en nog moeten wennen aan onze nieuwe slaapplek.
Ik verwacht dat het in de loop van de week beter met ons gaat, maar dat zal ik jullie zo snel mogelijk laten weten..........

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nicolette, ik vind het leuk weer eens iets te lezen over jou en je gezin. Knap van jullie dat je alles al hebt uitgepakt, had ik niet verwacht, maar dan wen je wel sneller in je huis!
ben benieuwd naar foto's maar ik wacht geduldig dat je zelf internetaansluiting hebt. Hier is het even heerlijk lenteweer geweest 15 graden maar het is nu gewoon feb. weer! miezerig en koud.
Meer heb ik even niet te melden, heb je al een hond?
groetjes van Erica van Tongeren

Anoniem zei

Hei liefies!

Even een berichtje typen met een baby op schoot is een slecht idee geloof ik. Foetsie! Nou ja, dan maar overnieuw: Ha! Fijn dat de gemeente Steigen best modern is en we weer wat van jullie horen. Maar waarom nou weer zo hard van stapel!? Jullie horen te onthaasten daaro! Weet je die dozen nog op zolder in de Vooruitgangstraat? Die werden helemaal niet uitgepakt, of uiteindelijk wel? Rustig aan doen hoor! Ach, een Billy boekenkast! Weet ik eindelijk wat ik in het welkom-in-je-nieuwe-huis-pretdoos kan doen, haha! Nou, ha det bra (of zoiets)! Liefs, Susanne