dinsdag 26 februari 2008

Weer online! En ik heb een telefoon..004747649470.

Hei, hei,
We zijn weer aanwezig op de digitale snelweg! Dank zij Kenneth(de baas van Hans) hebben we al heel snel een aansluiting kunnen krijgen. Loïs was zielsgelukkig en heeft gisteren de nodige uurtjes op hyves en msn doorgebracht. Ook Hans is na het eten verdwenen en heeft maar liefst 1900! mailtjes bekeken. Nou niet denken, goh, wat is die jongen populair want naar ik heb begrepen zit er ook een hoop spam bij, onder andere mails over het vergroten van het mannelijk geslachtslid......
Ik hou de tekst kort vandaag, want ik wil jullie eerst foto's laten zien. Ik heb voor-en na foto's van de verhuizing en natuurlijk foto's van de omgeving. De foto's van de ongeving heb ik gemaakt tijdens 1 van mijn wandelingen die onderdeel zijn van mijn dagelijkse routine, maar daar vertel ik later meer over.



1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,Reepjes.
Wij zijn blij eindelijk wat foto,s van jullie te zien,het ziet er heel leuk uit,maar ik had ook niet anders verwacht van de reepjes,Robin heeft ook zijn draai gevonden zo te zien, net de zeeverkenners,maar dan op het drogen. Lois ik zorg dat je een pracht van een vogelkooi krijgt. hans, je moet weer een gelukkig mens zijn nu je weer internet heb,zal weer een mailtje sturen.
Nic, het wordt wel tijd dat je weer de draad gaat op pakken om weer geld in het laatje te brengen,maar je heb gelijk om, zoals ze dat in nijverdal zeggen, eerst de kat uit de boom kijken( leg je wel een kussen onder anders komt de klap zo hard aan voor die kat dan)
Geniet eerst maar van de vrijheid,de rest komt wel weer.
Ik ben trots op jullie!!!!!!!!

Groetjes,jan(opa)