dinsdag 6 oktober 2009

Van pen naar pomp....


Vandaag hebben we weer zoveel leuke foto's genomen toen we aan het wandelen waren dat het gewoon moeilijk is om te kiezen! De sneeuw heeft de begane grond bereikt dus onze wereld zag er vandaag sprookjesachtig mooi uit. Verder ben ik sinds gisteren 'aan de pomp' dat wil zeggen dat ik na een dagje cursus in het ziekenhuis gebruik mag maken van een insulinepomp. Mijn wereld staat dus op zijn kop. Na 20 jaar gebruik te hebben gemaakt van de prikpen is de overgang groot. Ik leer nu bolussen(ander woord voor het toedienen van insuline met de pomp) En probeer alle functies van de pomp te ontdekken. Oh ja, en de beste plaats om hem te dragen...ik ben vandaag een `tussen de borsten drager`en dat bevalt me wel, maar als het goed is krijg ik nog wat andere toebehoren zodat ik meer handige draagmogelijkheden krijg. De pomp moet natuurlijk niet zichtbaar zijn en ik wil nog wel steeds mijn strakke truitjes dragen!


1 opmerking:

Anoniem zei

hoi allemaal
Bedankt voor jullie mooie foto's, het is bij jullie heel wat mooier weer als hier. Regen! Nicolette ik ben erg benieuwd hoe het gaat met je pomp zal wel een grote overgang zijn. Leuke foto van Lois met Max.
veel liefs greet