zondag 25 januari 2009

Schaatsen


Vanochtend waren we druk bezig met de wekelijkse schoonmaak van ons huis toen ik gebeld werd. Of we ook zin hadden om naar het meer op de berg te komen want er waren een heleboel mensen aan het schaatsen. Meteen lieten we alles uit onze handen vallen om naar buiten te gaan. Eenmaal boven werden we blij verrast, je kan op de foto's goed zien hoe gezellig het was!

Een echte Noor kan niet zonder kampvuur en worst dus daar was voor gezorgd!



En dan nu ....een filmpje van mij terwijl ik schaats. Ik had het niet verwacht maar ik schaatste zo in 1x weg! Ik heb me prima vermaakt!

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi
wat een leuke ijsbaan hadden jullie die nog niet eerder gezien?
Schaatsen verleer je niet net als fietsen. Kunnen lois, robin en hans ook schaatsen.
veel liefs greet