vrijdag 22 januari 2010

Schaatsen

Tijdens de wandeling naar Storvatn door Nicolette genomen
De schaatsen zijn net binnengekomen! En ik ben vanmiddag bij het meertje wezen kijken...het ijs ligt er schitterend bij! Ik heb gelijk wat anderen gebeld en morgen om 12 uur gaan wij schaatsen.

Vandaag heeft Idar voor ons gekookt. Pannenkoeken gevuld met een gehakt-tacomengsel gegratineerd met kaas in de oven. Dat was heerlijk en hij is hierbij geslaagd voor de schoonzoontest.

Vandaag heb ik heel even de zon op mijn gezicht gehad, dat doet een mens goed!
Het was de eerste keer sinds eind november dat de we de zon weer zien en voelen. Hopelijk vind ik morgen weer wat zonneschijn....
vanaf de Bøteri door Hans genomen

4 opmerkingen:

lois zei

De schoonzoontest ...

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie gaan schaatsen,hier is nog wel ijs maar niet meer betrouwbaar om te schaatsen.Gaan jullie na afloop ook warme chocolademelk drinken,ik wens jullie veel plezier.
knuffel miep.

Anoniem zei

hoi allemaal
gefeliciteerd met de eerste zonnestralen. Nu kunnen jullie weer vitamine op doen. Veel plezier met het schaatsen ik wacht op de foto's
veel liefs greet

Georgette en Jörgen zei

Hallo daar in het hoge noorden,

Net al een bericht achter gelaten en volgens mij is dat helemaal mislukt.

Dus nu nog maar één.

Sinds kort weer kontakt met Peter en Jaqueline.
Helemaal leuk!
Twee weekjes terug nog op verjaardag geweest en dan is het toch raar dat we elkaar al heel lang niet hebben gezien!

Op de verjaardag werd ook jullie avontuur verteld.
En we kregen het adres van jullie website.
Echt leuk om te lezen!

ook wij zijn redelijk into Scandinavie!

2 jaar terug naar Noorwegen geweest om oud en nieuw te vieren. Verleden jaar ski vakantie in Zweden gevierd en over drie weekjes gaan we weer naar Zweden om te skien!

Echt geweldig, en ja het is er koud, boven op de berg wel heeeeel erg koud. Maar je krijg er dan zoveels moois voor terug!

We kunnen niet wachten om de 2000 km te gaan rijden!

weet je trouwens al wie dit bericht stuurd?
hahahha

Georgette en Jörgen, hopelijk ken je ons nog, oude schoolvrienden van je zus!

Nou ik ga weer proberen het bericht te versturen! hahaha

gr

Georgette en Jörgen