zondag 31 januari 2010

Feestje

Oef, dat valt niet mee. Ik heb een paar uur geslapen na het feestje en toen was ik weer wakker, dacht ik. Maar na nu zo'n twee uurtjes op te zijn geweest begin ik het feestje alweer te voelen...
Gisterenavond hadden we een huiskamer vol visite, we hadden zo''n twintig gasten uitgenodigd om met ons te vieren dat we nu twee jaar in Noorwegen wonen. We hebben het heel gezellig gehad!
Het is hier trouwens frisjes de laatste tijd. Vrij ongebruikelijk voor hier, maar het is nu al een tijdje rond de min 10 overdag. Ik heb met Lois afgesproken dat we zo een wandeling van 1,5 uur gaan maken. Dat wordt goed inpakken! Robin heeft gisteren met 4 vrienden een bergtocht gemaakt. Omhoog naar zo'n 900 meter. Daar was het volgens Robin wel erg koud want hij morste chocomelk over zijn jas en dat bevroor meteen. Daarna zette hij zijn chocomelk naast zich in de sneeuw en toen was die ook meteen bevroren. Het was min 25 boven op de berg dus dat klopt dan ook wel.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi allemaal
Ik had al gezien dat het in jullie gebied zo koud is. Maar wij hebben ook wel kou hoor met een gure wind.
Leuk zo'n feest. En voor de 3e keer achtereen ligt er in het weekend een pak sneeuw, ziet er mooi uit.
veel liefs greet