woensdag 5 maart 2008

Computerpech

Ben ik net weer lekker op de digitale snelweg, houdt mijn laptop er ineens mee op. Balen! Dat betekend dus dat ik op dit moment niet bij mijn foto's kan. Dit berichtje wordt dus niet omlijst met een gezellig foto. Hans had nog wel een externe harde schijf gekocht waar we onze belangrijke documenten op gingen bewaren. Maar helaas, zo ver was ik nog niet. Ik zit nu te werken op de laatst overgebleven computer in huis, die van Hans. Het ziet er naar uit dat we dus binnenkort twee nieuwe laptops aan moeten gaan schaffen(ook 1 voor Lois) Nou ja, hebben we wel gelijk een Noors toetsenbord, is goed voor de integratie....
Gisteren zijn Hans en ik naar school geweest voor een half uur gesprek. Dat was erg leuk, de juf was blij dat de Noors met ons mocht praten en het ging nog goed ook. Lois gaat hartstikke goed op school dus dat was fijn om te horen. Robin is vandaag aan het werk op de hurtigbat. In groep negen zit een week stage, Robin loopt niet de hele week stage, maar heeft een deel van de week extra Noorse les. Ik ben benieuwd hoe het werken op de boot hem bevalt en wat hij gaat doen daar.

Geen opmerkingen: