vrijdag 28 maart 2008

Eye of the tiger


Een van de dingen die de kinderen hier heel graag doen is Singstar. Het is een karaoke programma voor de playstation. Je koop dus een set met twee microfoons en een disc met daarop een hele hoop liedjes die je dan mee kan zingen. Voor mij was het totaal nieuw en in het begin moest ik er een beetje om lachen. Totdat Lois thuis kwam met een jaren 80 versie. Toen ik Wham, kate bush, Madonna en nog meer van die oude liedjes hoorde wilde ik het toch ook wel eens proberen....En, het is echt grappig. Tuurlijk is het niet aan te horen, maar het geeft wel een hoop lol. En toen Robin het lied Eye og the tiger zong van Survivor moest ik ineens denken aan een foto van Robin die we vorig jaar in Oslo hebben gemaakt. Hij maakt onderdeel uit van een serie. Ik zet er deze nu op omdat hij zo mooi bij het lied past en ik vind het een leuke afwisseling van alle landschapsfoto's!

1 opmerking:

Anoniem zei

He bekende foto, robin je staat er goed op. was erg gezellig in Oslo weet je het nog.

groetjes peter, jacq, joel en luna