zondag 23 november 2008

Spaanse snijbonen


Ik heb me een breuk gesjouwd en het was het waard! Snijbonen vers van het land van de buurman van Dennis. Nadat ik een heerlijke maaltijd had gekookt voor Dennis en Paul waren er nog een hele boel snijbonen van het land over. En snijbonen hebben we hier in het Noorden niet maar we missen ze wel! Dus ik kon ze echt niet laten liggen in Spanje. Ingepakt in folie heb ik ze in mijn handbagage ingevoerd in Noorwegen. En blij dat ze waren! En Dennis...beloofd is beloofd....zie hier de foto's met het resultaat.

De afgelopen week hebben Hans en Lois de hond verzorgt. Dat betekende dus heel wat wandelingen in de wonderschone omgeving. Plotseling kwam Hans erachter dat de zon nu echt niet meer boven de horizon uitkomt. Het is nog wel licht, maar dan op een hele aparte manier. We willen jullie even mee laten genieten.....

1 opmerking:

Dennis en Martijn zei

hahaha nou je bent je belofte nagekomen! Ik vertelde vrijdag aan de buurman dat we op vakantie gingen en kreeg gelijk voor mijn moeder een zak vol met bonen in mijn handen gedrukt! Goh Niek je hebt nog een lekker kleurtje zo op de foto! Het lijkt na zo een reis alweer weken geleden maar het was nog maar afgelopen donderdag! Heb genoten en dank voor je komst. Nu komen de Spanjolen naar Noruega! hihi XXXX Besos D