zaterdag 22 november 2008

Zeer geslaagd!


Na een heerlijke week in Spanje stapte ik donderdag uitgerust en bruinverbrand in het vliegtuig. Zoals ik al tegen Dennis en Paul heb gezegd valt deze vakantie onder de categorie; zeer geslaagd. Ik vond het heerlijk ontspannen en heb ervan genoten Spanje een beetje van binnenuit te leren kennen. Niet alleen de toeristische attracties maar ook lunchen met Spaanse vrienden van Dennis en Paul, op bezoek bij Nederlandse vrienden en zelfs tapas met een Zweeds stel. Kortom, een heel internationaal milieu en volop nieuwe indrukken. Maar tussendoor heb ik ook heerlijk in de zon kunnen ontspannen en lezen. Dennis en Paul, bedankt!!! Ik wil jullie nog een keer bedanken voor jullie gastvrijheid, ik heb genoten!

De terugreis was ook heel grappig. Dennis vertelde mij al dat Malaga en omstreken in de winter flink vergrijst. Deze bewering werd werkelijkheid voor mij toen ik het vliegtuig instapte om naar huis te gaan. Bijna alleen maar grijze mutsen! Ik was veruit in de minderheid. Terwijl ik mijn plaats zocht constateerde ik tevreden dat ik niemand naast me had zitten. Maar 1 stoel verder zat een (super)volslanke Noor die gelijk al bij de eerste ronde twee bier en een flesje wijn bestelde. Toen dacht ik nog, handig zeg, hij besteld in 1x alles voor de hele vier uur durende vlucht. Dat had ik dus mooi mis! De rest van de vlucht volbracht ik gehuld in alcoholische dampen. De flesjes wijn werden per twee besteld met een tussenpose van ongeveer een half uur! Ik heb nog even geprobeerd mijn gasmasker uit het kastje boven mijn hoofd te peuteren, maar helaas lukte dat niet, dus heb ik me maar in een deken gerold en zoveel mogelijk geslapen.
Oh ja, nog even een kleine quiz: wie ziet wat ik op onderstaande foto heb gefotografeerd?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jawel, wij gaan toch echt wel voor de wasmachine. Volgens ons zijn dit toch echt windmolens. groetjes van de Kwaakjes. enne wat zie je er bruin uit zeg.

Anoniem zei

hoi leuk dat je het zo fijn gehad hebt, zal wel een grote overgang zijn naar sneeuw en ijs. Je foto is volgens mij de vleugel van een vliegtuig.
Kon die man nog lopen toen hij uit het vliegtuig kwam?
veel liefs greet

Anoniem zei

Ehm, een windmolenpark toevallig?

Groetjes!

Take