zaterdag 8 november 2008

Verre vrienden

Ken je dat ook? Van die vrienden die in een vreemd ver land wonen? En dat je je dan voorneemt dat je echt snel langs gaat komen om te kijken hoe het ze daar vergaat en hoe ze wonen? En dat het vervolgens jaren duurt voordat je tot actie komt omdat je nog zoveel andere plannen hebt?
Nu ben ik gelukkig in de fase belandt dat ik eindelijk tot actie ben gekomen. En dus.....ga ik volgende week naar Spanje!!!!
Gezellig op bezoek bij Dennis en Paul, lekker helemaal alleen op reis en genieten van je vrijheid. Dennis en Paul hebben ook een blog, dus voor diegene die nieuwsgierig zijn...hier is het adres; www.spaansedroom.blogspot.com

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Toevallig had ik het al gehoord op hyves van Dennis! Heel veel plezier in Torros! Leuk plan Nicolette!!Doe hem de groetjes van mij en maak leuke foto's voor je blog. Je hebt trouwens ook een mooi huis gekocht met Hans, ziet er goed uit, heb de foto's gezien. Nou, veel plezier in Spanje!
groetjes van Erica

Anoniem zei

Bij Dennis en Paul. Ik zie de foto en de reactie is die ken ik. Dat jullie daar zitten dit is wel heel toevallig. Doe ze maar de groeten van mij......ik vroeg me laatst nog af hoe het met ze ging......

ha det Olaf van Ruud uit Hedalen.