zaterdag 19 april 2008

Weer op stap

We hadden gehoord over een wandelpad vlakbij ons huis met een trap, van een collega van mij. Dus vandaag maar de stoute wandelschoenen aangetrokken, aangezien het vanmiddag erg lekker weer was. Het pad begon inderdaad op 5 min. lopen van ons huis en begon direkt met een vrij steile klim. Op ongeveer de helft van de
klim was tegen de berghelling inderdaad een trap getimmerd die vrij steil omhoog ging. Aangezien ik toch wel enigszins last heb van hoogtevrees begon ik mezelf (Hans), de trap opklimmend, af te vragen hoe ik in hemelsnaam weer beneden zou komen (zonder vlekken in bepaalde kledingstukken), ik ben toch maar verder gegaan naar boven. Vind mezelf best wel een held vandaag. Eenmaal boven gekommen, lekker genoten van het zonnetje en het uitzicht. Ontdekt dat het een fantastische picknickplek is.

Dus bereid je maar vast voor Jacqueline en Miep, want dit wordt een van de tochtjes die jullie ook gaan maken!! Tot slot nog een foto van het uitzicht als voorpret voor volgende week.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zeg ehm... Ik begin steeds meer te vrezen of ik nog wel jullie kant op durf te komen! Al die hoogtes...........

Wel stoer dat je het gedaan hebt!

Liefs Nadia

Ps .. waren alle kledingstukken nog schoon toen je weer beneden was?