zaterdag 7 juni 2008

HIEPERDERPIEP!!!!!!

Hanssie is jarig! Gisteren ging ik in de supermarkt(tja, waar anders?) op zoek naar een kado voor Hans. Nou is het zo dat we heel graag Latte Macchiato drinken. Hiervoor gebruikten we grote theeglazen van Ikea. Op zich heel geschikt, maar het handige lange roerstaafje waarmee je deLatte door de Macchiato kan roeren ontbrak nog aan ons bestek-assortiment. Loop ik gisteren dus in de supermarkt zie ik daar toch het perfecte kado staan voor Hans! Precies de juiste beker met...ja, je voelt hem al aankomen...een mooie lange roerstaaf! Ik kon me geen gelukkigere Hans voorstellen, dus meteen dit droomkado aangeschaft! Beetje opgeleukt met balonnen en een gezellige kaart was het feest helemaal kompleet.

Omdat er hier geen banketbakkers zijn, zijn de Noren expert geworden in het zelf bakken van taarten. Hans en ik hebben dus besloten om samen een taart te bakken voor zijn verjaardag....en zie hier het resultaat! Oh ja, ik had natuurlijk wel gezorgd voor 41! kaarsjes om uit te blazen!

Het is hier vandaag supermooi weer dus we gaan zo lekker naar buiten met de Max. Hopelijk wordt hij zo wakker want hij slaapt al vanaf 11 uur (het is nu 3 uur)
En als hij wakker is vindt hij het alleen maar heel erg warm en loopt te puffen en te hijgen. De kinderen zijn net vertrokken naar het strand om lekker te gaan zwemmen. Misschien fietsen Hans en ik daar straks ook nog wel even heen. Doeiiiiiii

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zijn heeeel veeeeel kaarsjes! Gefeliciteerd en er is bijna iets onderweg om je te helpen de langstlevende persoon ter wereld te worden ;-)

Liefs van ons

Anoniem zei

He Hansie, gefelici met je verjaardag hahaha je hebt mij weer ingehaald. wat een lekker bakkie staat daar onder de Jura. jammmieee en die taart ziet er ook weer heerlijk uit. Geniet van je verjaardag.

dikke kus jacq.

Anoniem zei

hoi allemal
Hans zo te zien is je taart goed gelukt, hopelijk was hij net zo lekker als hij er uit zag.
Nog een fijn weekend, wij gaan straks naar Burgers Zoo dus geen apenheul
doei veel liefs greet

Anoniem zei

sorry maar wel een wat late reactie van mij kom door de verhuiskriebels maar jij boft hans met z,n vrouw die van die lekkere taart bakt je zou er jaloers op worden.op naar de volgende verjaardag en de taart.als wij komen hopen wij ook weer op taart veel liefs mam.

Marit zei

hallo daar, dit zal je verbazen een reactie uit HHWaard, van Marit, ik vond het heerlijk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben, fijn dat het zo goed gaat, en ik probeer op de hoogte te blijven hoe het jullie vergaat.
Veder gaat het goed hoor aan deze kant, groetjes en tot gauw mails.
Jan en Marit.