maandag 23 juni 2008

Nog een kans?

Zoals ik al eerder vertelde werd ik vorige week donderdag gebeld door een boekhouder of ik misschien bij hem kon komen werken. Ik was blij dat hij aan me dacht en ook een beetje opgelucht dat ik blijkbaar toch opgemerkt word in het bedrijfsleven van Steigen. Vrijdag was ik op mijn gemakje de hond aan het uitlaten. Ik vergeet bijna altijd mijn telefoon dus deze keer ook. Toen ik terugkwam van het wandelen had ik een voice mail bericht van de Sparebank? Huh.....De regiodirecteur met wie ik een jaar geleden gesproken heb meldde mij dat hij geinteresseerd was in mij. Zodoende heb ik komende maandag een afspraak in Bodo om erover te praten(waarover, vraag ik me nu af) Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik heb nog geen idee of ik dit wil, maar zoals altijd vertrouw ik erop dat ik vanzelf een teken krijg met daarin het juiste antwoord voor mij. Mijn dag bij de boekhouder vandaag was ook prima. Het was leuk om eens de andere kant van de zaak te bekijken en gelukkig begreep ik vrij snel wat de bedoeling was. Ik hem natuurlijk wel verteld dat ik volgende week ook nog met de Sparebank ga praten, want hij laat de beslissing om zijn bedrijf uit te breiden ook afhangen van het feit of ik hem zou kunnen helpen met de administratie. Ik heb afgesproken dat ik hem volgende week bel om te vertellen wat ik ga doen.......wordt vervolgd.........
Omdat ik vandaag op banenjacht was had Lois vandaag "hondenoppasdienst" totdat Hans uit zijn werk kwam. Voordat ik weg ging had hij gepoept, geplast en gegeten dus ik dacht alles aardig onder controle te hebben. De ochtend verliep prima en Lois heeft Max heerlijk vertroeteld en gekamt. Om 1 uur een gezellige wandeling met Robin en Idar en daarna; tijd voor de maaltijd! Lois had alles keurig volgens de instructies bereid en Max was erg te spreken over de maaltijd maar at zijn bord niet helemaal leeg. So far so good zou je denken, totdat Lois ondergekost werd!!! Ok dat is niet helemaal waar, de kost landde op de vloer(gelukkig voor Lois) Dus om 2 uur wordt ik door Lois gebeld dat ze naast een grote plas kots staat die heel erg stinkt! Wat nu? Niet wegrennen, koel blijven, geen ademhalen en opruimen maar........Gelukkig komt Hans al bijna thuis! Max de rest van de middag heerlijk geslapen en toen ik om half zes thuiskwam leek hij weer opgeknapt te zijn. Terwijl ik schrijf ligt hij nog steeds lekker rustig voor de tv te chillen en de avondmaaltijd heeft hij gelukkig binnen gehouden! Ik hoop maar dat Lois de volgende keer dat ik werk nog op wil passen........

Geen opmerkingen: