maandag 9 juni 2008

Kaartenactie

Zaterdag kreeg ik een kaartje van Margaret, van wie in Mensendieck kreeg in Nederland. Dat is leuk! Dank je wel Margaret. Omdat ik zo blij werd van het kaartje ben ik bij deze zo brutaal om jullie, als lezers van de blog, uit te nodigen om mij nog blijer te maken! Bij deze dus een uitnodiging om een kaartje(vol met gezellige, aardige, leuke, en grappige tekst graag) naar mij te versturen (mag ook vanuit je vakantieland) Mijn adres staat bij de wist je datjes!

Vandaag weer even een landschapsfoto. Volgens mij is dit Sedum en het schiet hier overal uit de grond.

De trouwe lezer herinnerd het zich vast nog wel het project grasveld wat in april van start ging. Ik dacht al zoiets te lezen op de zak, maar nu geloof ik het echt, we hebben langzaamgroeiend gras! Een lichte ongerustheid begint zich meester te maken van mij. Het droomgrasveld is tot nu toe een heel lichtgroen veld met heel veel kleine onkruidplantjes die het veld een gezellig maar niet gewenste aanblik geven! De aangenomen klus is door Robin en Idar helaas nog niet geklaard, het stuk wat nog niet is omgeploegd ziet er nu uit als een minibos van onkruid en is nauwlijks meer begaanbaar. Inmiddels hebben zonnebloemen en lavendel gezaaid en zijn nu vol verwachting of we straks door de woesternij nog bloemetjes zullen zien opgroeien. Op de foto zie je Max liggen in het niet omgespitte deel van onze tuin.

1 opmerking:

Anoniem zei

volgens je vader is het inderdaad sedum, en wat ligt max daar lekker ik ga nu maar even wat bij kletsen om wat rust te nemen na het in pakken vande verhuisdozen het zijn er ongeveer 65 geloof ik.en het laminaat is klaar staat erg mooi.liefs miep.